Saeng Il

Hoh. It's been more than ten days late to bid myself a Happy 20th Birthday. *kusu..*

UNBURIVABURUU!!!
(faham2 jek la ek..tgh gilo) Aku sudah 20...Mak aku ckp dah umo org leh kawen (takpe la mak..marka pun xdak lagi wakaka) tapi aku still ske nak lompat2 kat padang or ketawa lepas cam budak2 umo 15 jek.

Seronok gak umor dah 20 sebenarnye.
Birthday dinner hr tu abang aku belanje kat New Horizon sampai RM105... aku parut dompet dia dgn dinner yg sgt lavish (abah tumpang mengoyakkan budget dgn mengorder cucumber juice...ugh...aku lbih ske makan cucumber cencaluk). Wahh..miskin sudah abang aku sebb gaji practical dia juz RM 250 (jgn miskin sgt2 krg kak Cindy lari ahaha..) n nana bli tigger yg poketnye boleh disimpan handphone (nana memang ada taste yg sedikit...camne yg cakap ek...pelik.)

(Korang judge la sendri plik ke tak..aku tak tau nak pikir pe dah)

Tapi takpe lah nana...akak ske rimau. ahaha... Mimi bg botol..yg ada cam little short message dalam tu.. n yana n nobbie bg Manchester United pnye cushion...Likey..likey..
aku xkesah ada hadiah ke tak...tak pernah harap pun... but it shows that people really cares.. and the thought that counts. thanx guys. Walaupun Keyna bg ucapan baru petang td sebb lupe (haiz...takpela Keyna, ko kumpul birthday aku bnyk2 tawon pastu bg ucapan kat aku sekaligus) tapi aku still appreciate that.
I have friends, and that feels good.

Last Saturday I treated myself to a birthday shopping spree kat Low Yat. Chotto osokunatte desu kedo, lantaklah..aku kesah paa? Beli Mousey yg brhrga rm28 (mousey aku dlu dah bersara dah..) n upgrade earphone samsung-i aku dgn earphone yg lebih gempax..bru lyn cucuk telinga...
Oh yeah! aku jmpe hatsukoi aku Ichihara Hayato *heart*heart* (jgn marah nisa') bila aku g bli Waterboys 2 kat tmpat aku n Ament slalu mengabeskan mase sejam mengorek DVD2 di Times Square (mende tah name kedai tu). Lalu gak kat MyTieShop tapi tie sume huduh2 so tak bli pong kat abang aku yg tgh menunggu kat Kuantan. Sorry...sape suh practical kat hometown?

Huk. Walaupun secara harfiahnye umo aku dah matang tapi kematangan usia 20 tu aku cam dah pernah tahu..eheh. Cam ape je, tapi aku tak rasa usia aku sekarang adalah usia mental aku. Mentally, aku tue skit. Skit je ek..bukan banyak sgt. Kerepot la aku kalau tue2 sgt.
Dahlah tu. Kalau tulis panjang2 karang cheesy sgt plak... takde sape nk subscribe blog aku dah.

Comments

Popular Posts