Back to September.

Assalamualaikum. :)

Lama ye, aku tak update? Sorry, kadang2 bukak jugak dashboard, rasa jugak nak menaip, tapi idea yang keluar semua dalam bentuk crap so most of the time aku just tekan butang "x" kecik dalam kotak sebelah bucu atas kanan Google Chrome aku.

Aku rasa entry kali ni pun ada unsur-unsur crap jugak tapi taklah setulen crappiness yang aku mula-mula cadang nak publish. 
Status kena jaga woo. (Fine, letaklah tangan korang kat bahu, and roll-lah mata korang ke atas. hmph.)

Actually, aku baru enter new semester. Part 7 (6 sebenarnya, seperti yang ramai sedia maklum. Yang belum maklum,  rajen-rajen la bukak previous posts aku, Insya-Allah terjawab segala persoalan. Kalau adalah such thing as "persoalan").
Batch aku ramai dah diimport masuk LLB Hons. , so aku je lah yang tinggal terkontang-kanting tanpa teman sekarang.  

To all friends and acquaintances, good luck in LLB! Tangan korang kat handle pintu je lagi nak jadi lawyer. Ganbare!

JLS pun sikit punya banyak event nak handle ><, tengok list je dah mampu buat aku rasa cam asphyxia dah. Sore mo, ganbarimasu! 

Tapi aku rasa, aku perlu jadi busy sekarang. Busy-ness is essential now. Aku perlu lari jap dari realiti. Kalau tak, boleh keluar diagnosis depression pulak and nanti ambulans ni-no-ni-no bawak aku masuk Wad Dahlia. Tak mauuu! Nak masuk LLB jugak!


Minasan, ganbatte! :) 



Comments

ament said…
heyyy..aku tau wad dahlia!!! hehehehe~~
good luck ye!! 1 sem je lg =)
amal X icchan said…
hahaha dulu kau tak tau kan, wad dahlia tu ape? :P tengss weh, ko pun goodluck, job huntinggu! XD
Hiruru said…
Ouh...aku tau lambat....tapi nak gedik comment gak...

"see-saw" = jongkang jonket =p

Bab cantik nih...
macam kawan aku cakap ar...
(yg mana aku still pegang teguh...ceewwah)

"Yang lawa nih, buat KAWAN best la...kalo nak buat teman hidup...takyah ar...melainkan itu yang terbaik bagi-nya..."- kawan aku.(aku tambah garam sket =p)

haha.

Popular Posts