Oh, injury prone me!

Okey, 2nd update of the day. Sorry ia menjengkelkan. but I need some way to channel this! And my bloggie is the "correctiest" (suke hati je aku) way to put everything in order.
Aku sudah tidak tahaaaaaaaaaaaaan!

Sejak cuti midterm bermula 28 Januari yang  lalu, maka bermulalah quest aku mengumpul injury-injury yang berkait.
 2nd day balik rumah aku dah jatuh tangga, knocked my left knee sampai bengkak bagai. Besar lak aih! Nasib dah hilang sikit *thanks to Halu's serai+halia petua yang ohpanassakittakbleyblahmemangakutakkanbuatlagi* Thanks Halu! Kalau bruise saje aku tak kesah ni plak sampai jalan pun nak sakit. Aiyoo. 


Pastu last 2 days lengan aku terkena iron pulak dah tambah lagi satu koleksi calar. Semalam terkena duri pokok Cak Sing Sam sampai selumbar masuk jari. 
Tadi plak ampaian rumah hempap kaki! Dah boleh jatuh plak ampaian besi tu target kena kaki aku. Aku tahu la hujan+angin yang dahsyat di Kuantan kebelakangan ni, tapi sampai terbang2 ampaian besi tu.Tak Logic! *credit to Okonomi Joe-san*

Orang duk cuti, aku kat sini macam baru lepas balik perang ngan Sparta. Handiplast sana-sini, ber-BaoFuLing (ini remedy mak aku beli kat China hari tu), and berbandage kat lutut.
Yeap, saya clumsy. Tanya Mai. Dia pernah tengok cana aku leh tripped nak jatuh time pakai selipar dulu. Selipar je okeh. Bukan Louboutin 21 inches ke ape. Tapi aku tak pernah lak clumsy giler sampai nyawa-nyawa ikan camni! heh.
  Aku tak tau nape time cuti this semester aku asyik sakit sana sini. Ni baru satu minggu. Time cuti 4 bulan nanti? Oh NO! 

Doakan saya, kawan-kawan. I'm fighting for my life here.


Comments

Super Ultra Ensentric Otaku said…
dojikko...hahahahahaha
amal X icchan said…
dojikko janeii!!! circumstances of my life right now apparently ain't happy with myselff!!
Motto Super Ultra Ensentric Otaku said…
Chill....everything happens for a reason...you know from who.... =w=b
yeah... i'll pray for your safety too... haha
fighting for ur life there?? in ur own house?? gosh! gotta be kiddin la.. hahaha n gla funny.. xtahan gelak nih.. awak memang clumsy.. :P

Popular Posts