毎日日本!err...「16」?

Ya Rabbi!
Sorry! Aku terlalu distracted dgn Saito Shota sampai tak update2 blog!
Gile lama aku tak update...sian peminat aku dok tunggu!
 *allow me to PERAH-SANtan a bit here...heh*
(''-|-)
Whatever it is, so sorry sebab aku sangat sebok ngan asainment (misspelling ini intentional) yang bertali arus dan juga kerja2 volunteer yang turut bertali arus sekali.
Oooh, I'm very the busy okayyyhh!
eww.

So, akhirnya barulah dapat bernafas selepas 3-4-5 malam bersengkang mata tak tido sebab buat asainment, (err..tak termasuk menghabiskan kesemua volume manga "Ashita no Joe" semalaman) volunteering untuk homeless people kat Iroha with Hannah, Alex, Susana, Micheal and Chee (plus semalam pergi overnight karaoke menggila nyanyi BECK ngan NEWS eheh) akhirnya dapat duduk betul2 dpn laptop sambil makan aiskrim Morinaga.
Aku akan rindu time 2 macam ni bila balik Mesia. huaaaaa!

Oh, btw esok kelas akan di skip. Titik.
We are going to H-O-K-K-A-I-D-O tomorrowww! weeeyuu!
Naseb final presentation evaluation utk kelas Unoura sensei sudah di siapkan last week so kami boleh skip kelas dgn gumbiranyee!
Agak takut jugak sebenarnye nih..bukan takut ape..the weather must be horrendously chilly.
"Namakemono" macam aku ni mesti akan jadi mangsa frostbite pehal weh..huhuhuk.

See, hamek ko wth -1!!! aku rasa aku akan jadi statue kat Hokkaido dan akan dijadikan attraction terbaru.
Peh. Dah macam ape.

Good luck untuk aku (and untuk UiTMers yang sdg membaca juga sebab korg nye result kuar hari ni tapi still ada yang tak dapat tengok lagikk..jangan gigil lutut!)

So, nanti balik Hokkaido nanti aku update chronicle journey kami alrite!
See you next! *Credit from Taguchi-san.* 


Comments

Popular Posts