When JCC-ians see Omiyages.

Assalamualaikum.

It's been few days since I'm back at Shah Alam undergoing the usual stuff being a law student (yeah, I know, wtf boring tak best okeh setop.)
BTW, aku pun baru balik kelas Juris I with Pn Azlena and "rakan-rakan baru". Hmm. Selain sedikit bosan sebab takde kawan, aku juge sedih. hahahaha. dah la. Aku takleh emo-emo kat sini lagi, nanti kena delete post pastu budak2 JCC mengaum-ngaum "bahan" aku (Ye, aku tujukan ini kat Hiru and Ajunyan).

Talking about JCC-ians, we had our first meeting of the year in S&T DK G semalam, so memasing ber-"okaeri-nasai" dan ber"tadaima" antara satu sama lain. Apart from discussing about Bunkasai, aku ada agih2 kan "omiyage" or dalam Bahasa Kebangsaannye= "cenderahati" kat beberapa umat manusia JCC yang terpilih.
BTW, aku bukan saje2 pilih nak bagi ke tak nak bagi ke orait... Sebenarnye ni omiyage yang aku dapat scrunched in dalam bagasi aku yang pada mulenye hampir mintah disumbat tuannya tapi akhirnye berjaya mengekalkan berat ideal 21.8 kg. Barang2 yang disumbat-mampat itu pun sebenornye omiyage yg dipesankan oleh Noguchi-sensei dan last-minute buy aku. Yang lain2 aku sudah post awal2 ke rumah, i.e. Malaysia tapi tak sampai lagi. 
So, yang lain2 yang belum dapat bahagian anda, sila tunggu yer!!!!

Rupe2nye sungguh seronot melihat manusia bergembira membuka hadiah masing2. Aku rasa macam ala-ala Santa Claus (minus the beard, the belly and the ridiculous red garb) bile nampak muka kanak-kanak bercahaya melihatkan hadiah2 yang diterima.

Antara testimoni-testimoni mengesahkan kegembiraan masing-masing:







Okeh, sei...no: WAHAHAHAHAHAHAHAHAAA! XDXD
Sesungguhnye ketahuilah, saya pun gembira bile sumer suke hati dan gembire!
P.S: I need to bahan you guys first sebelum aku kena bahan plak pasni. orait!

0-0! wohoooo! \(^_^)/


Oh yeah, on an unrelated note, abang saya (bukan "abe saye"), Henchik (intentional misspelling) Wan Anwar Walid Al-Bakri sedang menyambut hari lahirnye yang ke 24 hari ni!
Ye! Dia sudah tua! Sudah boleh menjadikan ayah saya seorang datuk!
Walaupun mamat itu sudah tua, dia masih boleh berperangai seperti budak menengah rendah. Sampai kami adik2nye pun terjangkit sekali ngan perangai "Perasan-Muda" dia.


See?
Ini ketika kami batak dengan cermin siling. 


buat comel dengan puckered lips. aku disebelah meneyepetkan mata kegelian walaupun senyum sebab ada kamera.


dR Rozmey (or Romzey?) wannabe.


Ape2pun, aku terima la, dia abang aku. ahahahaha gile kejam!
So! Sudah umur nak suku abad ni, berhentilah daripada mengugut saya supaya membelanje makan Sushi King atau Seoul Garden lagi!








Comments

Kaizer_X said…
hahahaha...sempat membahan depa..aku belum menjadi mangsa lagi..hahahaha
amal X icchan said…
Tengoklaaah! nanti kau lak kitorang bahan! cheit!!

Popular Posts