Hello Baby

Yeah..Baby!!! (ohokk..Austin Powers yg tak jadikk...)

Korg tau tak...(ini ayat pemula  aku yg cliche ahahaha..) Aku bangun awal pagi ni bukannye nak online.. nak study je..tapi aku sian tgk laptop aku ter buka tapi gelap je so aku bukakla beliau...lepas dah bukak tu... tapak tangan gile gatal nak online plak...aku ckp..ni skejap je nih...sekejaaaaaap je...dah tu aku pun bukaklah FB, check profile n ape2 yg patut pastu tgk update JCC...pastu gatal lagi tgk allkpop lak.. nampak artikel SHINee skang ada kat Singapore...so close, yet so far...n how diorg involve dalam Makbanshi...pastu aku tetibe je nak tgk diorg aku check plak youtube...and ter-stumble KBS Joy's SHINee's Hello Baby....Tu yg giler wat datang isim nak update blog plak...
apelah aku nih...

Weekend ni hanya aku, Yana, Mimi n Nadia yg ade kat umah.. yg lain2 cabut balik, dah bosan tgk muka housemate kan, biasalah tu...
Semalam aku meeting with "dedicated peeps of JCC" siyes diorg sgt dedicated...1st time jugaklah bertemu dgn manusia2 yg amat bersemangat dan berdaya saing... Mereka juga...Ok dah2..aku ada occupational disease sket lepas MPP nye election nih.. so cakap cm pelik sket.. Sorry...
Bercakap pasal MPP...sorry to say yang Izzul kalah...sian dia..dah lah tu...kurang 4 undi jek drpd winner no.2, Rahimi frm part 3...kesian lak aku tengok dia.. takpelah , takde rezeki nak wat camne??? kalau ajal n maut di tangan tuhan, menang kalah pun di tangan yang Maha Esa jugak...
Meeting JCC kali nih kat  APB, kami bersejuk-beku kat lobby ngan Shima-sensei n Aini-sensei...seronok wat brain-storming session dalam keadan -13 darjah celcius (okeh, ini exaggeration....there's no way on earth suhu Mesia ni -13). But the best part is...aku jalan kaki pergi balik!! Wuhuuu!!! Siyes best! Cuaca lak mendung2 camtu...memang syiokk lahh...harap2 terbuang segala lemak2 malas yang terkumpul selama cuti ni...(tapi on the way balik aku tapao nasik goreng  so lemak2 yg hilang tadi hurei-hurei datang balik. shiet tol.)


Waktu mengundi hari tu seronok plak...aku sempat makan aiskrim n masukkan name dalam list utk ke zoo... best2!! tapi dalam makan2 ice cream tu kami terlebih syiok sampai tak sedar kelas Criminal Law II dah bertukar dari c1 b08 ke c2bo2...OMIGAHHHH!!!!
So aku, Nunui, Ajeem n Nobby pun bertempiran+berkejaran pegi ke kelas dengan aiskrim kat tangan..(aku ter-spill chocolate kat tudung n baju..nasib baik sebintik je..wth) and aku makan dengan rakusnya tanpa malu dpn mami (kitorg datang lambat giler so kena duduk depan)....chiss..Ingat balik...malu bercampur-campur..huuu...
Ohhh yeahh...aku tgk2 SHINee Hello Baby nih...ada iklan Max Beer tetiba terselit...ape2lah..tapi yg berlakon CF tu adalahh...hold ur breaths...
Lee Seung Gi!!!!
WTH!!!
apa jadah Seung Gi berlakon iklan Beer lak nih...ok lah fine2...diapun bukanlah muslim ke hape, tapi there's one part yg dia peluk2 plak ngan minah random mana tah...!!! adoiyai..aku cam boleh bayang Bambang macam nak karate minah tu dengan tangan sendiri..(tapi jangan karate sebab ko takkan dapat karate minah tu..at the end.. yg terbelah dua adalah laptop kau, Bambang...) tepuk dahi aku tengok... tapi as always...LSG nampak sangat kiyoot walaupun pakai baju warna neon blue yang ketat nak mampusss....tapi dimples dia memang boleh kasik sumer perempuan cair...
Seung Gi!!!!! Kyaaaaa~~~~akkk!!! (dahlah fangirling....nanti aku yg lain2 aku nak letak mane??)

Papepun, enjoy lah weekend ni n hv fun olweys...*Mode Ultraman staato!!! Shaaaa!!* 

Comments

Popular Posts