毎日日本! 「15」

Wrowaaaa!!

Oh, lupe. Assalamualaikum.

Wrowaaa!!!

I just saw Saito Shota at the 7E near the dorm (Pana and Luqq, you know where is this 7E)!!!!
Getting excited because he IS Saito Shota! But d heck, aku tak bawak camera!
Dahlah tu, dahlah aku time tu selekeh gile babs--> just pakai jaket, track bottom, ngan selipar je and nganga bila nampak Saito Shouta masuk 7E!

Tapi itu tidak menakutkan aku drpada menegur okeh! 

私:あのぉ。。斉藤祥太さん、ですか。
斉藤祥太:はい。。。そうです。(sambil melihat aku dengan pelik, maybe sebab: "Why is this gaijin suddenly come up to me?")
私: (excited sebab tekaan aku betul!) あたしが、大ファンです!!本当に、大ファンです!
斉藤祥太:(muka lega. pastu sedar aku bukan stalker.) あらぁぁ!!そうっか? あなたの国籍は何ですか。
私:マレーシア人です!留学生です!(excited tak habis lagi)

And kami borak2 sikit. Dia tanya aku sekolah kat Jepon ni kat ne, belajar ape kat sini, and cepumas: macam mana boleh kenal dia?
Of course laa, aku kenal dia okeh! Walaupun dia tak feymes sgt Tapi aku still kenal dia! So nak membuatkan dia rasa feymes skit aku cakap la:
スコット。ピルグリム!そしてHOTMANとTOUCH!

Dia gelak jeh. Mungkin nampak aku ni semangat sangat ala2 Kitajima Daichi nak masuk SR gitu.

Dia banyak tanya aku lebih dari aku tanya dia. hahahaha. N lepas tu dia bye2 sebab ada hal. Gila lepak mamat ni... masuk 7E macam tu je...Mungkin dia buat camtu sebab tak nak dikenali sangat. Takkanla kot nak masuk 7E pakai bodyguard bagai...lagilah attract unwanted 
attention.

Pastu aku bye2 dia sambil nangis dalam hati kenapa aku tak bawak kamera. Mail address pun aku tak tanye (dia bagi ke kalau aku tnye anyway?).



Saito Keita No. 5 and Saito Shota No.6!
Smexxay double-trouble! wuhuuu!!


Saito Shota: Kiri sekali. Dia jadik Kyle Katayanagi dalam Scott Pilgrim. Hollywood star hokehh! Yang kanan sekali tu Saito Keita, twin brothernye, as Ken Katayanagi!


wth mereka tiada lines dalam Scott Pilgrim.huhuhuuu

Saito Shota! He looks thinner than this picture actually! And he's tall :)

Saito Shota-san! Ailebiyuuu! Btw aku lupe tanye gak kenapa dia ada kat Bunkyo this time. gahaha... demmit.


Comments

ament said…
weyyyyy bestnye!!!!!!!!!! wpun ak tak bape kenal sgt dgn dia. hehehe~~ wey tak jmpe kara ke?? hahaha.. kalo jmpe kemsalam kat dorg ye. ahakz :D
yUKi said…
BEST GILE! walaupun aku tak kenal die, tapi bayangkan kalau jumpe ikemen jepun kat 7E uwaaaaaaaaaaaa

Popular Posts